Om mitliv.dk

Om ReaMed

På MitLiv.dk finder du de seneste nyheder, spændende artikler samt en lang række relevante produkter, omkring helbred, sundhed og velvære.Vi hjælper dig til en sundere livsstil med bedre kost, mere motion og et godt helbred.

Du kan trygt handle hos os


Vi er godkendt af både NETS (PBS), ePay, Lægemiddelstyrelsen og Fødevarestyrelsen.

Handler du online hos os har du en udvidet 21 dages returret sammen med 24 måneders reklamationsret. Online betaling sker naturligvis igennem en sikker 128 bit krypteret SSL forbindelse.

Vil du i kontakt med os - kan du ringe på telefon 97 93 46 00,  sende en e-mail til info@mitliv.dk eller chatte med en medarbejder i kundeservice.

Du er også velkommen til at kigge forbi os på Facebook, hvor du kan blive opdateret omkring nyheder og tilbud.

Vores adresse er:

MitLiv.dk
Vilhelmsborgvej 16
7700 Thisted

ReaMed - virksomheden bag MitLiv.dk

Bag mitliv.dk står ReaMed A/S, vi har siden 1982 leveret diabetesartikler til vores kunder, og samlet alt det nødvendige på èt sted. Med den erfaring, vil vi gerne gøre mitliv.dk til samlingssted for diabetikere og alle andre der ønsker, at leve et sundt og aktivt liv.

ReaMeds Kvalitet

Hos ReaMed er kvalitet et nøgleord, og igennem alle vores processer arbejder vi med at sikre den højeste kvalitet for kunder og leverandører. Derfor har vi et effektivt kvalitetsstyringssystem, som vi løbende opdaterer for at bevare kvaliteten i alle led hos ReaMed. Vi arbejder med kvalitet ud fra reglerne, der er på området for medicinsk udstyr, håndkøbslægemidler, fødevarer og datasikkerhed. Samtidig udfører vi interne inspektioner for at holde fokus på området samt sikre, at systemet til stadighed er opdateret og dokumenteret. Hos ReaMed stiller vi høje krav til vores interne processer, og et af ReaMeds egne kvalitetsmål er, at vi altid vil kunne levere diabetesprodukterne i vores standardsortiment, og desuden levere de rigtige varer i den korrekte mængde til vores kunder. Alle varer håndteres og sendes, så kvaliteten og anonymiteten i forsendelsen bevares. ReaMed er certificeret efter ISO 9001:2015 standarden.

ReaMeds kvalitetspolitik
Det er ReaMeds ambition at opfylde eller overstige kundernes forventning ved førsteklasses kundeservice og logistik indenfor mærkevarer, håndkøbslægemidler og medicinsk udstyr ved at:
 - Sikre, at ReaMeds kvalitetsledelsessystem er i overensstemmelse med gældende krav til ISO9001:2015
 - Indhente, godkende, opdatere og efterleve skriftlige procedurer/tilladelser, som vil sikre overholdelse af myndighedskrav
 - Sikre høj kvalitetsbevidsthed og en effektiv organisation
 - Sikre levering til kunder med lav fejlmargin og en høj leveringsevne

Værdigrundlag og vision

ReaMeds værdier drives af vores fælles principper omkring – Integrity, Customer-First, Accountabilit, Respect og Excellence. Vores medarbejdere lever efter disse værdier i alt, hvad de foretager sig, uanset hvem de er, og hvor de arbejder. Værdierne gør os i stand til at være en innovativ virksomhed inden for sundhedssektoren, specielt diabetesområdet. Vi hjælper vores kunder med at finde den bedste løsning til den enkeltes behov, en løsning som letter kundens hverdag og skaber merværdi. Vores mål er, at vi til enhver tid yder den bedste rådgivning, og sammen med kunden finder den løsning, der passer kunden bedst. Disse værdier er fundamentet for vores virksomhedskultur, og de er kernen i alt, hvad vi gør. Værdierne har i høj grad indflydelse på, hvordan vi driver virksomhed, både internt og eksternt. Det skaber en følelse af engagement i og passion for det arbejde, vi udfører til dagligt. Fordi vi alle sammen deler vores engagement i principperne, skiller vi os ud som en unik sundhedsvirksomhed – og som en enestående arbejdsplads.
Integrity:
Vi tager beslutninger om stort og småt med fokus på det etisk rigtige.

Customer-First:
Vores kunder er i centrum for alt, hvad vi foretager os, og vores succes er forbundet med deres succes.

Accountability:
Vi tager ansvar for vores handlinger over for kunder, leverandører og kollegaer - og vi holder os selv ansvarlige for at holde vores løfter.

Respect:
Vi behandler hinanden, vores kunder og vores leverandører med værdighed, betænksomhed og åbenhed.

Excellence:
Vores stræben efter kvalitet stopper aldrig – vi sigter altid højere for vores kunder, partnere og hinanden.
Tilmeld nyhedsbrev