Få hjælp til mitliv.dk

Kan du ikke logge ind på din profil?


Er du ny bevillingskunde?

Sådan gør du:
For at du kan få adgang til din personlige profil på mitliv.dk, og bestille dine bevilgede produkter er det nødvendigt at klikke på "Ny kunde" og udfylde felterne.
Når du har klikket på ”Opret bruger” vil der automatisk blive sendt en e-mail til vores kundeservice, som i løbet af næstkommende arbejdsdag vil sende dig et link med login-oplysningerne til din personlige profil.

Eksisterer din e-mailadresse allerede?
Modtager du fejlen ”Der er allerede en kunde med den e-mailadresse” betyder det, at du er oprettet i webshoppen og du skal derfor have tilsendt en ny adgangskode.

Klik på ”Log ind” i toppen og derefter ”Glemt adgangskode” i højre side. Du vil derefter modtage en e-mail med din adgangskode.

Handler du som privat kunde?
Det er ikke nødvendigt at oprette en profil for at kunne bestille varer på mitliv.dk. Du finder bare de varer, du gerne vil bestille, lægger dem i kurven, indtaster dine oplysninger og betaler.

Webshop

Vores aktuelle produktsortiment kan altid findes på webshoppen.
Her kan man nemt og enkelt finde frem til vore produkter ved hjælp af en simpel kategoristruktur, som du finder som en dropdown menu øverst på siden eller som kategorier i venstre side.

Sådan finder du hurtigt et produkt, en varegruppe eller en artikel

Ved at bruge søgefunktionen øverst på alle sider, kan du nemt og hurtigt finde frem til det produkt eller den artikel, du leder efter.

Søgefunktionen fungerer således, at den selv foreslår relevante søgninger, imens du taster. Du kan dermed både se hvilke produkter, artikler og varegrupper, som matcher din søgning.

Sådan gennemfører du et køb

Ønsker du at købe et produkt skal du blot klikke på knappen "Læg i kurven" for, at lægge varen i din indkøbskurv. Når du lægger varen i indkøbskurven kan du efterfølgende vælge at handle videre eller klikke på knappen "Gå til kurven".

Du kan altid finde indkøbskurven i øverste højre hjørne. Hold musen henover indkøbskurven for at se de seneste 3 varer, der er lagt i den. Hvis du her gerne vil se alle de produkter, du har lagt i kurven, så klikker du bare på de grå op-og-ned pile for se hele indholdet af indkøbskurven.

Når du har samlet de ønskede varer i din indkøbskurv og står inde på kurven, så følger du dette flow:

Trin 1: Vælg fragtmetode.
Vælger du levering til pakkeshop, så skal du nu indtaste postnummer og derefter "Søg pakkeshops". En liste med pakkeshops dukker op ved siden af et kort. Hvis du ikke kan finde din foretrukne pakkeshop, så tag din mus og scroll ned i listen. Når du har sat kryds ved en pakkeshop, så vises den på kortet, så du kan dobbelttjekke at det er den rette.

Har du en rabatkode kan denne indtastes i feltet: "Har du en rabatkode eller et gavekort?" i bunden af siden. Husk at klikke Opdater for at rabatkoden slår igennem i kurven.

Klik på "Næste trin".

Trin 2: Godkend
Er du bevillingskunde og har en profil hos os, så klikker du på ja ved "Har du handlet hos os før?". Ellers lader du den bare stå i Nej.

Derefter indtaster du dine adresseoplysninger. Alle felter markeret med en stjerne er obligatoriske og skal udfyldes for at du kan komme videre til betaling.
Inden du kan klikke på næste trin, skal du acceptere handelsbetingelserne i den gule boks.

Klik på "Næste trin" for at komme videre til betaling.

Et betalingsvindue åbner sig nu op på din skærm.

Trin 3: Betaling
Du kan betale med både betalingskort og mobilepay.

Betalingen administreres gennem ePay og NETS/PBS for at opnå den bedste sikkerhed for din betaling. I betalingsvinduet beder vi dig indtaste de angivne oplysninger, hvorefter du kan bekræfte dit køb endeligt. Pga. EU-lovgivning om ekstra sikkerhed ved betalinger online, skal du ved kortbetalinger enten bruge NemID eller personlig kode efterfulgt af en engangskode for at gennemføre betalinger over 225 kr.

Når du har gennemført betalingen, vil du modtage en ordrebekræftelse på den e-mailadresse, du har angivet.

Se andre ofte stillede spørgsmål - klik her